salam

Monday, November 22, 2010

Dila Sayang MAk, Terima Kasih Mak Sebab Rotan Kami Selalu.....





Assalammu'alaikum.......
Hehe... mALam2 mcm nie best nie, ilham datang bercurah-curah........ Kali nie Kisah Ibu ku....
Mak dila Sayang MAk. I Love Mum.. Mak lah palinh aku sayang didunia.. hehe....
No felling for Men .... kecuali abah dgn adek aku ja.... memang mahal perasaan aku kepada lelaki nie. bukannya apa aku nie memang tak suka sangat dekat laki nie entah la kenapa??? tapi kalau main2 tu ada >ada sapa nak jawab dail la num nie >24434< Call la bebas Tol....

Eh2 awat macam dah lari tajuk nie..... ish cepat putaq balik..... ok nie kisah pada zaman aku masa nakal-nakal/degil/ x dengar kata/ketegaq>nie ayat mak aku nie mahai nie<..... dulu masa aku umo darjah 1 huh... asyik kena pukul ja. bukan nya apa sbb aku nie baik sangat tu yang asyik kena rotan.>sedap sikit ayat nie< ..... kalau kena cubit tu Alah bisa Tegal Biasa, tau dak apa rasanya macam kena gigit semut ja pun..........>huh padahal sakit tuuuuuuuuu....<> aku dengan adek buat hal... sapa ketua aku la ketua depa.. tau buat apa.... main doktor2 hak2...
. tapi mai time lanie sapa pun x dak nak jadi doktor
.... mungkin adek aku yang last kot macam ada gaya seorang doktor je dia tu......

. ok22 kita sambung balik

time tu kami dok taman so umah taman ada 3 bilik.. kami main kat bilik tengah yang best nya bilik tu ada cermin Kiranya kalu dok dalam bilik tu kalau tengok kot cermin boleh Nampak La KAta ruaNg Meja MAkan..... KAmi Bagi Sepah 1 bilik tu + dengan kami susun kerusi Makan bUat macam dok kat klinik ......... hak nak tunggu turn la katakan....... lama juaga kami main..... Tepat Pukul 5.30 Kami dengar keta Mak dah balik apa lagi lintang Pukang la Kami lari..... Lepas tu mak masuk.......... mAsa tu kalau tengok Muka mak Fuhhhhhhhhhhhhhhh. comel Sangat..........
Mak mula Dengan 1 perkataan ja Kemas Balik......... Tapi tau kami buat apa.......... kami x kemas kami dok lawan tuduh adek kata kakak buat....... kakak kata adek buat sampai la satu tahap mak dah mula naik HANGIN!!!!!!! Semua kena rotan Sapa yang kena teruk Ketua dia la........... Sedap Gillllllllllllllllleeeeeeeeeeee.......... kena Sampai la dok ingat lagi kat rotan tu..........

Pernah juga aku lari kurang diri dalam bilik sebab apa sebab takut kena rotan....... tau napa time tu kami kena mengaji.....kami ngaji dekat umah jiran dekat ja depan umah ja.... tapi aku sorang ja x p... kakak2 ku dgn adek semua dah p........ aku tipu mak aku cakap sat g ALAH>nm glamor nie<> teruk gak kena rotan berbekas........ huhuhuhuhu...... menagis berlagu-lagu sampai tak terkira.............

Lepas tu tobat x tak buat dah...>>hurmmmmmmmm tobat la sngat tapi buat juga sampai satu masa aku ingat lagi tangan aku patah gara2 nak sngat pahjat pokok hambik kau......<<
hehehe........ hurmmmmmmmm tapi bagi aku ......... rotan ke cubit ke........ adalah satu kasih sayang buat ku........ Kalau AMk X buat macam tu Rasa nya...... Entah la apa rasa sekarang??? hehehehhe........ hurmmmmmmmmmm rindu x terkira zaman dulu.......
setakat nie je la coretan ku... aku tulis nie bukan nak kata mak aku garang......... tapi nak kata mak aku laa paling the best women in my life....... sekian DILA sayang Mak.... Sayang rotan dan rindu cubitan sayang mak.......
Dila@tifa....


No comments: