salam

Wednesday, February 2, 2011

Alhamdulillah... Sahabt Ku kini Selamat. Terima Kasih Ya ALLAH..........

Assalammu'alaikum.....

Alhamdulillah.. khabr gembira hari ini aku terima.
sahabat baik ku dalam keadaan baik saja..
dan dijankan beso akan pulang ketanah air.
Setelah 1 minggu hilang berita alhamdulillah.....
aku dapat berhubung dengannya...........

Dalam kegembiraan pun aku kena ada juga halangan al maklum la dosa nie menggunung.
ya ALLAh ampunilah dosa ku...

Printer oh PRINTER...
kenappa la time nie nak buat hal... time aku suka print benda x tentu hala ok je....
ink pun o je sangkut apa-apa pun..time nak print benda penting dalam hidup x mau nak keluaq pula.........saja betul la bg aku naik hangin..............

huhuhuhhhuuu..........

Siapala nak tolong nie YA ALLAh............

Tolong la HAmbamu Ini Ya ALLAH...

.......................................................


PRINTER HARAP BOLEH LA BERKHIDMAT UNTUK KU SEBELUM AKU BALIK KELANTAN............

No comments: